Liam: “I’m a Hygiene Freak!”

November 27, 2012

Share with your friends


Juan Naharro Gimenez/Getty Images

The boys of One Direction spend so much time together, we just kinda assumed they shared everything. You know, like secrets, clothes, food. But apparently not (at least not food!), because one of them is a little iffy about sharing food and drinks with his pals. Okay, a lot of iffy.

Liam revealed in an interview recently that he won’t share food and drinks the guys, because he’s a total germaphobe! (Germaphobe = somebody who’s scared of, well, germs.)

“I’m a hygiene freak,” Liam said. “I can’t share a drink with people.”

Liam jokingly told his friends, “I don’t like any of you, and you all smell weird and you don’t wash properly. So why am I going to share a drink?”

Hmm, so if we ever find ourselves on a date with Liam Payne, we’ll be sure to remember to not offer him a bite of our meal.

What do YOU think? Are you a “hygiene freak” too? Tell us in the comments and on Twitter!


Share with your friends
What do you think of this post?
LOL (0) OMG (0) Luv it (1) meh (0)

Tags: ,

 

11 Comments

  1. silentscream says:

    I am without a doubt a germ freak. Especially plaque-wise. Whenever I eat something sugary, I always fell like I have to SCRUB my teeth afterwards or I’ll start spazzing.

  2. dancingqueen219 says:

    I’m a hygiene freak, too!

  3. wildcat5 says:

    LOL. I’m a germ freak i can’t when someone just comes up to you and sneezes or coughs on you it’s so gross.

  4. Mrs. liam payne says:

    OMG!!! Me too. I love him. He’s so hot!!

  5. bubblelvr1000 says:

    no way everything about me is messy!

  6. NERDY GURL says:

    Im messy and I share food n drinks! !!!!!
    Wats wrong with that???????

  7. Noemi Espinoza says:

    He looks super cute, I Love Him So Much, and the other guys guys too!!!♥♥♥

  8. pixiestar says:

    LOl how funny! :))

  9. Nur Farzaana Binte Suliman says:

    AND I TOTALLY UNDERSTAND HIM!I THOUGHT PEOPLE LIKE HIM WERE HARD TO FIND!

  10. maricella says:

    really nasty to share food an drinks it spreads jerms.yuck but the people that do it is ok i will still like u

What do you think?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Hi there! Please keep your comments clean and non-offensive. Also, no personal information (such as real last name, e-mail, Twitter address, home address, phone number, etc.). Users who include personal information and/or mean, harmful, rude or bullying comments will be deleted.

Subscribe Digital Subscription