Cody Confirms It — He’s Single

December 8, 2011

Share with your friends


Rena Durham

Last night at Radio Disney’s NBT concert, Cody Simpson sat down for an exclusive interview with us before his big performance. We asked him the super-juicy question on everyone’s mind right now — is he single? Cody only revealed this to us:

“No, I don’t have a girlfriend. I’m really focused on the music and everything right now. I have girls who are friends, but not a girlfriend.”

There you have it! Cody is officially single. Thanks for spilling your crush status, Cody!

Tell us: Are YOU happy that Cody’s single?


Share with your friends
What do you think of this post?
LOL (0) OMG (0) Luv it (0) meh (0)

Tags:

 

36 Comments

  1. SOAriana143 says:

    OH MY DEAR LORD!!! I AM SUPAH HAPPY RIGHT NOWWWWW!!!! AYEEEEE lolzzz :P no really, i’m happy

  2. heyhey80 says:

    HE IS MINE!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. dailyinsanity101 says:

    yeah i guess I’m happy…but disappointed cuz girls aren’t on his mind right now:/ haha its his music that he’s focusing on.

  4. Ionafrata says:

    NO DUH!!! I WILL MARRY HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. beeska422 says:

    I already new that since i love him!!!!

  6. kaufm says:

    ewwww I whould not what to go on a date with you

  7. mildred says:

    OMG that is so cool
    I hope that i will be his Girlfriend

  8. codyluva143 says:

    OMG!!!!!!!!!! im soo happy :) :{)

  9. hsmith16 says:

    it would be cool to date him but i probably never will

  10. blingmerry says:

    Hi Codyyyyyy my name is Angelo and i looooooooooooooooooooovvvvvvvveeeeeeee uuuuuu sooooo much like u dont even know i have dreams and everything about u so dont call me a stalker because i am a fan who is a little creepy with you like touchy creepy. P.S. i AM A BOY!!!!!!!;) Gotta love men!!! and girls dont comment im a free man!!!!

Subscribe Digital Subscription