Sprouse At Sea – Dylan And Cole Are On A REAL Life Cruise!

August 30, 2008

OMG!

I don’t know about YOU, but I am counting down the days ’til The Suite Life On Deck premieres on Disney. For those of you who DON’T know, but want to start crossing off calendar days like me, September 26th marks the date!

BUT…

Dylan and Cole are on board a cruise ship RIGHT NOW to celebrate the show’s world premiere! That’s right – they’re there with friends and cast members, and even one of Tiger Beat and BOP‘s writers, Maggie, soakin’ up the end of summer sun. Plus, Mitchel Musso is there for a concert he’s heading!

Be sure to check back with Blog Girl because we’ll definitely have some super inside looks and secrets to what REALLY went down on this very exclusive cruise. For now, enjoy a couple pics of the boys at the world premiere of Suite Life On Deck!


(Photo: ┬ęDisney Channel/Diana Zalucky)


(Photo: ┬ęDisney Channel/Diana Zalucky)

What do you think of this post?
LOL (0) OMG (0) Luv it (0) meh (0)

Tags: ,

38 Comments

  1. PeaceLoveJonas(VernilinaEdition) says:

    FIRST COMMENT!!

    Is it me or have they grown like,5 inches?
    Now they look 16!Ish.
    Love you guysss
    Vanessa

  2. Nora says:

    Cool first 1!!! Thats so amazing!!! I cant wait to see the show!!!

  3. Mrs. Joe Jonas says:

    First comment! Awesome! I wish I was on the cruise with them.

  4. sarah says:

    CAN’T WAIT TO WATCH IT!!!

  5. Nick J luva (HE'S SOOOO MINE ) says:

    I CAN’T WAIT FOR THE PREMIER!!!!!!!!!!!!!! DYLAN AND COLE R SOOO CUTE! PEACE<3LUV<3JONAS<333

  6. Mrs.NickJonas says:

    OMG!!! I JUST GOT OFF THAT CRUISE ! SHOOT! Ive Met Mitchell ANd Talked To Dylan And Cole! SHOOOT! I wonder If They r On the Wonder Or Magic! Anyway Shoot! COOL! FIRST COMMET

  7. Laura says:

    OMG I can`t wait for the show to premiere!! Dylan and Cole looks so hot I love them!!!

  8. Ashley! OMJ I FREAKIN LOVE NICK JONAS says:

    *********
    LOL
    FIRST COMMENT!
    THEY LOOK SO CUTE, I WISH I COULD MEET THEM!!!!!!
    YOU GUYS ROCK!!!

  9. Ashley! OMJ I FREAKIN LOVE NICK JONAS says:

    FIRST COMENT!
    THEY LOOK SO ADORABLE, I WIS I COULD MEET THEM!!!!!
    YOU GUYS ROCK!!!

  10. Jamie says:

    That is so cool! I can’t wait until the show!!!!!!!!!!

    -Jamie

    P.S. First comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Subscribe Digital Subscription